Chuwi javítás

Kedves látogató!

Vállalkozásom a Chuwi Inc. After Sales  kizárólagos megbízásával,  a CHUWI márkáju tabletek és lapbookok, szofteres javítását és hardverek (alaplap, képernyő, akkumulátor, érintő panel) és egyéb fődarabok szakszerű cseréjét végzi. A megállapodás szerint ehhez a megbízóm minden eredeti, a gyárival megegyező alkatrészt biztosít.

A garanciális javítás elvégzéséhez önnek emailben fel kell vennie a kapcsolatot, az en.chuwi.com weboldalán a Chuwi After Sales megbízott ügyfélkapcsolati munkatársával. link: CHUWI Support. A megadott linken nyisson egy tikettet. Másik lehetőség, hogy imélben jelenti be a meghibásodást cím:  [email protected] . Amennyiben az after sales-től nem kap választ, kérem jelezze a lent megadott email címen felém.

Amennyiben ön érvényes Chuwi garanciakártyával rendelkezik, nem kell többé Kínába vagy Spanyolországba postáznia a készülékét. Így ön is pénzt és időt takaríthat meg, mivel a posta költség pl. Kínába elég drága, és ráadásul nem biztonságos a távolság és a rengeteg átrakodás miatt.

A Chuwi-val való megállapodásom alapján, csak kizárólag az általuk biztosított fődarabokat építem be, amelyre ők garanciát és teljes felelősséget válalnak.

További tájékoztatás: a [email protected]   címen érhető el.

CHUWI After Sales megbízott: Szűcs Attila

We are very appreciate that you buy Chuwi product and support Chuwi. In order to provide a better service, Chuwi has built after-sales service station in Europe and Russia at present.
If your tablet has any problem. You can contact us first and we will deal with it for you (if it is software problem).

If we can’t deal with your problems, such as hardware problem or you need change the accessories, please finish the sheet that i have attached ( Defective device information collection.xlsx (8.96 KB, Downloads: 238) ), and we will submit it to our after-sales service station and they will contact you and repair the tablet for you.

Egy példa az űrlap kitöltéséhez:

 

If it is warranty period, that is within one year, any fault caused by non-artificial reason we should maintain it freely. But you need to provide warranty card and you need to pay the freight on the machine send, the freight return to you should be payed by us, thank you very much.

Everyone has any problem, you can send the email to [email protected], we will reply you as soon as possible.

Kind Regards
CHUWI

 

Hasonló bejegyzések

Copyright © 2018 Itws hUNGARY.HU sz.a.e.v.